ngad logo900

Διάγνωση Δυσλειτουργίας

software serviceΌταν ο Η/Υ σας αρχίσει να συμπεριφέρεται περίεργα μάλλον σας δηλώνει ότι κάτι δεν πάει καλά.

Για να μην ψάχνετε μόνοι σας χωρίς να είστε σίγουροι, αναλαμβάνουμε να κάνουμε διάγνωση της δυσλειτουργίας του Η/Υ σας και να την επισκευάσουμε.

Η διαδικασία της διάγνωσης και επισκευής μπορεί να είναι κάτι πολύ απλό έως και κάτι αρκετά εξειδικευμένο και γι'αυτό ο χρόνος αποκατάστασης της βλάβης δε μπορεί να είναι συγκεκριμένος πάντα.

Σε οποιαδήποτε περίπτωση πάντως ο Η/Υ σας θα είναι σε καλά χέρια.

Κόστος διάγνωσης στο χώρο σας
(μέγιστος χρόνος επίσκεψης 30')
Σε περίπτωση περαιτέρω διάγνωσης ο Η/Υ μεταφέρεται στο χώρο μας.

15

explanationΘυμηθείτε: Η διάγνωση στο δικό μας χώρο είναι δωρεάν!

Βήμα προς Βήμα...

Επικοινωνία με NGAD

Επικοινωνία με NGAD

Περιγράψτε μας εάν είναι δυνατόν το πρόβλημά σας για να…

Λεπτομέρειες

Παραλαβή Υλικού

Παραλαβή Υλικού

Μετά την επικοινωνία μαζί σας αναλαμβάνουμε να έρθουμε στο χώρο…

Λεπτομέρειες

Εντοπισμός Βλάβης

Εντοπισμός Βλάβης

Αν η βλάβη είναι πολύπλοκη θα χρειαστεί να μεταφέρουμε τον Η/Υ…

Λεπτομέρειες

Επικοινωνία με Πελάτη

Επικοινωνία με Πελάτη

Αμέσως μόλις γίνει ο εντοπισμός της βλάβης του Η/Υ, σας…

Λεπτομέρειες

Επισκευή Βλάβης

Επισκευή Βλάβης

Η διαδικασία της επισκευής περιλαμβάνει τα παρακάτω βήματα: Παραγγελία των…

Λεπτομέρειες

Παράδοση Υλικού

Παράδοση Υλικού

Επιστρέφουμε στο χώρο σας με τον ανανεωμένο πια Η/Υ σας…

Λεπτομέρειες