ngad logo900

Παράδοση Υλικού

Επιστρέφουμε στο χώρο σας με τον ανανεωμένο πια Η/Υ σας έτοιμο και καλύτερο από την προηγούμενη του κατάστασή.

Σας ενημερώνουμε για τις εργασίες που έγιναν.

Σας εξηγούμε την αιτία που οφείλεται στη συγκεκριμένη βλάβη.

Αν γίνεται σας προτείνουμε και τρόπο αποφυγής παρόμοιας βλάβης.

Τέλος γίνεται η εξόφληση του προσυμφωνημένου κόστους

Βήμα προς Βήμα...

Επικοινωνία με NGAD

Επικοινωνία με NGAD

Περιγράψτε μας εάν είναι δυνατόν το πρόβλημά σας για να…

Λεπτομέρειες

Παραλαβή Υλικού

Παραλαβή Υλικού

Μετά την επικοινωνία μαζί σας αναλαμβάνουμε να έρθουμε στο χώρο…

Λεπτομέρειες

Εντοπισμός Βλάβης

Εντοπισμός Βλάβης

Αν η βλάβη είναι πολύπλοκη θα χρειαστεί να μεταφέρουμε τον Η/Υ…

Λεπτομέρειες

Επικοινωνία με Πελάτη

Επικοινωνία με Πελάτη

Αμέσως μόλις γίνει ο εντοπισμός της βλάβης του Η/Υ, σας…

Λεπτομέρειες

Επισκευή Βλάβης

Επισκευή Βλάβης

Η διαδικασία της επισκευής περιλαμβάνει τα παρακάτω βήματα: Παραγγελία των…

Λεπτομέρειες

Παράδοση Υλικού

Παράδοση Υλικού

Επιστρέφουμε στο χώρο σας με τον ανανεωμένο πια Η/Υ σας…

Λεπτομέρειες