ngad logo900

Παραλαβή Υλικού

Μετά την επικοινωνία μαζί σας αναλαμβάνουμε να έρθουμε στο χώρο σας και να προσπαθήσουμε να επιλύσουμε το πρόβλημα.
Εφόσον αυτό δεν είναι δυνατόν, παίρνουμε τον Η/Υ στο χώρο μας για αναλυτικότερο έλεγχο.

Βήμα προς Βήμα...

Επικοινωνία με NGAD

Επικοινωνία με NGAD

Περιγράψτε μας εάν είναι δυνατόν το πρόβλημά σας για να…

Λεπτομέρειες

Παραλαβή Υλικού

Παραλαβή Υλικού

Μετά την επικοινωνία μαζί σας αναλαμβάνουμε να έρθουμε στο χώρο…

Λεπτομέρειες

Εντοπισμός Βλάβης

Εντοπισμός Βλάβης

Αν η βλάβη είναι πολύπλοκη θα χρειαστεί να μεταφέρουμε τον Η/Υ…

Λεπτομέρειες

Επικοινωνία με Πελάτη

Επικοινωνία με Πελάτη

Αμέσως μόλις γίνει ο εντοπισμός της βλάβης του Η/Υ, σας…

Λεπτομέρειες

Επισκευή Βλάβης

Επισκευή Βλάβης

Η διαδικασία της επισκευής περιλαμβάνει τα παρακάτω βήματα: Παραγγελία των…

Λεπτομέρειες

Παράδοση Υλικού

Παράδοση Υλικού

Επιστρέφουμε στο χώρο σας με τον ανανεωμένο πια Η/Υ σας…

Λεπτομέρειες