Μετά την επικοινωνία μαζί σας αναλαμβάνουμε να έρθουμε στο χώρο σας και να προσπαθήσουμε να επιλύσουμε το πρόβλημα.Εφόσον αυτό δεν είναι δυνατόν, παίρνουμε τον Η/Υ στο χώρο μας για αναλυτικότερο έλεγχο.
Βήμα προς Βήμα... Επικοινωνία με NGAD Περιγράψτε μας εάν είναι δυνατόν το πρόβλημά σας για να… Λεπτομέρειες Παραλαβή Υλικού Μετά την επικοινωνία μαζί σας αναλαμβάνουμε να έρθουμε στο χώρο… Λεπτομέρειες Εντοπισμός Βλάβης Αν η βλάβη είναι πολύπλοκη θα χρειαστεί να μεταφέρουμε τον Η/Υ… Λεπτομέρειες Επικοινωνία με Πελάτη Αμέσως μόλις γίνει ο εντοπισμός της βλάβης του Η/Υ, σας… Λεπτομέρειες Επισκευή Βλάβης Η διαδικασία της επισκευής περιλαμβάνει τα παρακάτω βήματα: Παραγγελία των… Λεπτομέρειες Παράδοση Υλικού Επιστρέφουμε στο χώρο σας με τον ανανεωμένο πια Η/Υ σας… Λεπτομέρειες
Λεπτομέρειες